vineri, 12 aprilie 2013

buna dimineata

   Buna dimineata, soare azi, cald frumos, toate bune pt orice fel de activitate. Azi plec si eu la lucru, yupii am gasit si eu ceva, in constructii, atat timp cat este platit, merge. Nu am gasit ca meserias,dar nu conteaza,important este sa dai din maini.
   Deci dragii mei curaj, la vremea ce se anunta, este perfect pt gasirea unui job, chiar si temporar. Nu va dati in laturi de la orice este de munca. Banii nu cad din cer.
  Mai tarziu pe seara o sa va aduc la cunostiinta cum a decurs ziua mea de lucru si o sa va zic de cate oase o sa ma vait. :) O sa avem o tema de distractie inainte de culcare!
  Pe mai tarziu atunci, sa ne auzim cu bine si (sper) cu vesti bune!!!
     Deviza noastra sa fie: EU STIU, TU STI, EL STIE !

Un comentariu:

  1. Se pare ca miliardarul AHMETOV, patron la sahtior, ar fi interesat de construirea unei termocantrale in zona motru, care sa deserveasca municipiul si zonele adiacente cu electricitate pentru cel putin 35 de ani de acum inainte. In momentul de fata se afla in tratative cu patronatele miniere, care conform contractului ar trebui sa asigure o cantitate de lignit constanta pentru urmatorii 35 de ani. Se asteapta studiile de fezabilitate si speram la o constructie mare si durabila.
    Fiti cu ochii in patru, vor fi necesari foarte multi mucitori din diferite domenii

    RăspundețiȘtergere