vineri, 12 aprilie 2013

buna seara, pt cine e buna... :(

    Buna seara dragii mei, cum va ziceam azi de dimineata, am inceput lucrul, dar nu cel platit, ci la mine acasa.
    Nu ar fi probleme cu asta daca nu ar durea "shalele" ca dracu! Nu am inceput lucrul unde ziceam din lipsa momentana de fonduri! Deci ramane pe luni! Nu e problema! Eu personal pt maine am gasit o vie de taiat! 
    Voi cei care sunteti la oras veti zice "ce vrea sa spuna asta, sa ne apucam si noi sa taiem via?". Avantajul nostru, celor de la tara este ca se mai gaseste intotdeauna cate ceva de lucru si este si platit bine, plus masa, bauturi, chiar si spirtoase ( atat timp cat consumi responsabil) si unele persoane chiar iti ofera si tutun!!!! Facand un total in mare pt o zi de munca la tara poti sa scoti pana la 30 E sau chiar mai mult, depinde de ce faci sau stii sa faci!
     Daca aveti rude, prieteni asezati la vatra tarii nu ezitati si intrebati daca au nevoie de anumite servicii, asta pt cazurile cand va ustura la ficatei din cauza lipsei de bani. Credeti-ma, intr-un sezon agricol se pot face o multime de bani, mai ales daca mergeti cu partenerul/partenera. De exemplu eu maine am nevoie de doi oameni la taiat de vie, batut de pari si greblat, 60 lei/12h+doua mese+suc si bere! Si credeti-ma nu sunt singurul in situatia asta. Pe saptamana de vine se incepe sapatul la vie. Credeti ca atunci cand toti vor pleca la sapat de vie vor avea de unde sa mai ia oameni sa termine totul la timp?
     Bineinteles ca nu! 
  Ce incerc sa va explic este faptul ca munca la tara este din ce in ce mai multa si se cauta oameni! Pt. cei care nu gasesc de lucru indreptativa fata catre tarani pt ca de abia asteapta ajutor!
      Sper ca v-am fost de ajutor si deviza noastra sa fie EU STIU, TU STI, EL STIE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu