luni, 15 aprilie 2013

Saracie

Buna dimineata!
    Doar ce am urmarit emisiunea IN PREMIERA a antenei 3,ce am vazut m-am crucit!!!
    Fratilor asa ceva nu se poate intr-o tara ca romania. Este de necrezut ca nu exista nimeni care sa faca ceva pt oamenii aceia, sa traiesti din gunoaie intr-o tara in care are atatea de oferit in care majoritatea patronilor isi aduna profitul exorbitant fara sa dea nimic inapoi. Ce fac cu atata banet, cu atatea case cu atatea masini sau propietati?
    De cati bani ai nevoie sa supravietuiesti sau sa traiesti decent? Sa-i asiguri familiei un trai indestulator?
    Iti faci o firma, produci bani, o gramada, pe spinarea oamenilor care le oferi un salar de mizerie, ce faci domnule patron cu restul de bani pe care ii ti dositi in conturile din Cipru si Insulele Canare? 
     De ce nu ajuti domnule bogat si pe cel ce nu are, pe cel care aduna gunoaie sa-si tina copilul la scoala? De ce nu faci domnule si ramura a firmei in care sa lucrezi non profit, sa lucrezi in paralel cu amandoua, una sa-ti aduca profitul pe care il visezi iar cealalta sa-ti aduca respectul si pacea sufleteasca, somnul linistit noaptea ca ai facut ceva bun pt cei ce au nevoie si poti iesi a doua zi cu capul sus stiind ca cineva va trece pe langa tine si-ti va zice din suflet "Buna ziua Domnule, multumesc" pt ca de abia atunci vei fi un DOMN. 
    Nu am in plan sa va stric ziua ci doar sa va impulsionez si sa fiti mai receptivi la ce se intampla in jurul nostru!
 DACA NU V-AR FI CU SUPARARE, UN SHARE MICUT NU AR STRICA!!!
  Deviza noastra sa fie EU STIU, TU STI, EL STIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu